ماهی سالمون نروژی منجمد

قیمت اصلی 560.000 تومان بود.قیمت فعلی 520.000 تومان است.

اگر در میان ماهی‌ها دنبال گزینه‌ای هستید که ضمن نداشتن تیغ‌های آزار‌دهنده ریز و درشت خواص بی‌نظیر غذاهای دریایی را یک جا داشته باشد به خوردن سالمون نروژی نه نگویید.

سالمون نروژی منجمد، در مبدا (نروژ) شکمش خالی و به تونل انجماد انتقال داده می‌شود، سپس بصورت حمل یخچال دار وارد ایران می‌شود

لازم به ذکره که سالمون نروژی منجمد و تازه از نظر نژاد و نوع با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند.

اما خب مطمئنن چون از انجماد این ماهی حداقل 4 ماه گذشته (تمام سالمون های نروژی منجمدی که وارد ایران می‌شود حداقل 4 ماه از تاریخ آنها گذشته) کیفیت و بافت سالمون تازه رو نداره

سالمون نروژی تازه 2 روز بعد از صید در نروژ به ایران میرسه، و گروه تجاری تک ماهی در همان روز تمام بار وارداتی رو توزیع و به دست سفارش دهندگان عمده و خرد، خود می رساند.

این ماهی سرشار از امگا ۳ وکلسیم، ید، فسفر، آهن، پتاسیم و سدیم و ویتامین‌های A ، D و ۱۲B است.

میزان ویتامین D سالمون از دیگر ماهی‌ها بالاتر است که به جذب مواد معدنی به ویژه کلسیم کمک می‌کند.

ماهی سالمون عملکرد مغز را تقویت و به بالا رفتن سطح هوش در دوران کودکی کمک ویژه‌ای می‌کند؛ تا جایی که ۱۰۰ گرم از آن سه چهارم نیاز روزانه هر فرد به امگا۳ را تامین ‌می کند.

خوردن این ماهی از نامنظم شدن ریتم ضربان قلب و حملات احتمالی قلبی ولخته شدن خون در رگ‌ها پیشگیری کرده و مانع آسیب دیدن پوست در برابر اشعه‌های مضر می‌شود.

به علاوه آنتی اکسیدان‌های فعال در آن از رشد و بروز سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند.

 

  • *سایز ماهی

    هر سایز محدوده وزنی ماهی را مشخص می کند.

    بطور مثال سایز 5-4 یعنی هر ماهی سالمون شکم خالی بین 4 الی 5 کیلوگرم وزن دارد.

    • حداکثر قیمت یک ماهی در این سایز = {product_price}*5 تومان
      (این مبلغ حاصل قیمت هر کیلوگرم در حداکثر وزن ماهی می‌باشد)

    >> از آنجایی که هر ماهی در هر محدوده وزنی، دارای وزن دقیق متفاوتی است، در اینجا شما معادل حداکثر وزن ماهی را پرداخت می‌کنید، و بعد در هنگام آماده سازی سفارش شما، وزن دقیق ماهی مشخص میگردد، و مابه التفاوت در صورت اضافه بودن به شما برگشت داده می‌شود. <<

    دوست دارید ماهی به چه صورت برایتان آماده و ارسال بشود؟

سالمون نروژی منجمد، همان سالمون نروژی تازه است، که جهت نگهداشت طولانی تر و امکان ارسال بار با حجم بیشتر، در نروژ با سیستم انجماد سریع، منجمد بسته بندی و ارسال می‌گردد.
توجه به تاریخ انجماد و مدت زمان گذشته از این تاریخ در خرید این ماهی بسیار هم می‌باشد، زیرا که در بسیاری موارد دیده شد است که ماهی های تاریخ گذشته را با قیمت‌هایی کمی پایین تر در بازار عرضه میکنند.

ماهی سالمون نروژی از خانواده آزاد ماهیان و از گونه Salmo Salar می‌باشد، این ماهی بومی ایران نبوده و در حال حاظر نیز هیچ گزارشی مبنی بر توان تولید این ماهی بصورت پرورشی در ایران وجود ندارد.
این ماهی دارای خواص و ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد و  به علت وارداتی بودن، دارای قیمت بالایی است؛ و متاسفانه از آنجایی که با ماهی قزل آلا هم خانواده است در مزارع پرورش قزل‌آلا با دادن غذاهای حاوی رنگ خوراکی به ماهیان، باعث تغییر رنگ بافت گوشت به قرمز و نارنجی می‌شوند و ماهی قزل آلا را به اسم سالمون نروژی به مشتریان می فروشند.
(لازم به ذکره که ماهی ماهی قزل آلایی مذکور از نظر بهداشتی دچار مشکل نیستند و ضرری هم برای مصرف کننده ندارند؛ اما به هیچ وجه سطح خواص و ارزش غذایی سالمون نروژی را ندارد) 

از این رو بررسی دقیق و داشتن اطلاعات کافی برای خرید ماهی سالمون اصل واجب می‌باشد.

به همین دلیل آگاهی به مواردی زیر جهت افزایش اطلاعات شما مشتریان عزیز از ماهی سالمون نروژی بسیار کارآمد می باشد.

 

 

ویژگی های ماهی سالمون نروژی نسبت به ماهی قزل آلا

این غذای دریایی سرشار از اسید چرب امگا ۳ و پروتئین بوده و سطح استرس را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

برخی از خواص ماهی سالمون عبارتند از:
– برای سلامت قلب و عروق مفید است.
– برای کاهش استرس مفید است.
– سطح کلسترول بد را کاهش می‌دهد.
– برای پیشگیری و کنترل فشارخون بالا مفید است.
– عملکرد مغز را تقویت می‌کند.
– توصیه شده برای خانم های باردار
– توصیه شده برای درمان مشکلات مفاصل
– از پوست در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند.

ماهی سالمون کم کالری بوده و مقدار چربی‌های اشباع شده در آن ناچیز است ولی سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ است.

امگا ۳ها چربی‌های مفید و سالمی هستند که بدن قادر به تولید آن نیست.این اسیدهای چرب ضروری مسئولیت محافظت از پوست، تقویت عملکرد قلب و افزایش سلامتی قلب را بر عهده دارند.

۱۱۳ گرم از این ماهی ۸۷ درصد از نیاز روزانه بدن به امگا۳ را تامین می‌کند و این مقدار فراوان، اثرات بسیار مفیدی برای سیستم قلب و عروق خواهند گذاشت؛ از بروز حملات قلبی، ریتم‌های نامنظم قلب، لخته شدن خون درون رگ‌ها پیشگیری کرده و مقدار کلسترول بد را نیز کاهش می‌دهد. علاوه بر موارد ذکر شده، تحقیقات نشان داده مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ مقدار استرس را در فرد به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سالمون نروژی اصل، اعم از تشخیص و تفاوت هایش با قزل آلا، مشاهده ویدوئو واردات و … صفحه “اطلاعات جامع ماهی سالمون نروژی” مراجعه فرمایید.

 

ما از چه شرکت های نروژیی سالمون هایمان را تامیین می کنیم؟

توجه داشته باشید که شرکت های فراوانی هستند که مشغول به عرضه ماهی سالمون در کشور نروژ می باشند، اما تمام تلاش ما بر این بوده است که با بهترین تولید کنندگان این محصولات با ارزش وارد همکاری شده و بتوانیم بهترین محصولات را از بهترین پرورش دهندگان برای شما عزیزان فراهم کنیم.

 

در زیر اسامی ۳ شرکت اصلی که تامین کننده ماهی سالمون تک ماهی را مشاهده می فرمایید:

۱- Salmar

۲- Ocean Quality

۳- Coast Seafood

 

چگونه می‌توانید ماهی سالمون نروژی را از تک ماهی سفارش داد؟

شما عزیزان میتوانید در حال حاظر بجای خرید ۱ باکس ۲۰ کیلویی سالمون نروژی، حتی ۱ عدد ماهی ۲ تا ۳ کیلوگرمی سفارش دهید، و این ماهی را هر هفته تازه به تازه خرید و مصرف نمایید.

متقاضیان گرامی، با توجه به اینکه سالمون نروژی تازه در روزهای یکشنبه وارد کشور می‌شود، تمام سفارشاتی که قبل از یکشنبه ثبت شده باشند، در همان روز یکشنبه ارسال می گردند، و مابقی یکشنبه آتی ارسال میشود

لازم به ذکر است که ماهی سالمون نروژی منجمد در سردخانه تک ماهی همیشه موجود بوده و سفارشات شما در اولین زمان کاری سردخانه آماده و ارسال می‌گردد.

تک ماهی جهت رفاه هموطنان عزیز در این ایام که قیمت سالمون تازه به بالای ۷۰۰ هزارتومان و سالمون منجمد به بالای ۵۰۰ هزارتومان افزایش پیدا کرده است؛ اقدام به فروش ماهی سالمون نروژی تازه و منجمد به قیمت عمده فروشی (قیمت واردات) کرده و شما از این پس می‌توانید، سالمون نروژی را بصورت ثبت سفارشی و با قیمت عمده خریداری کنید.

همچنین با توجه به تقریبی بودن وزن ماهی سالمون کامل، محاسبه هزینه دریافتی براساس ماکزیمم وزن ماهی میباشد (در ماهی منجمد چون سایز ۴-۵ موجود است، وزن هر یک عدد ماهی موقع ثبت سفارش ۵ کیلوگرم در نظر گرفته می شود). در هنگام تحویل سفارش با توجه به مشخص شدن وزن دقیق محصول، هزینه‌های اضافی احتمالی (اعم از بسته بندی ارسال به سایر شهرها، پیک و …) به شما عودت داده خواهد شد.

نام فارسی

نام انگلیسی

Salmon Atlantic

نام بومی

زیستگاه

کشور نروژ

نوع زندگی

طبیعی (ارگانیک – دریایی)

نوع صید

قفس

نوع ماهی

حلال, روغنی

میزان روغن اومگا 3

بسیار زیاد

روشهای طبخ

بخار پز, خام, دودی, سرخ کردن, سوخاری, شکم پر, غوطه وری در روغن

میزان بو

بسیار کم

بافت گوشت

لطیف

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.