گروه تجاری تک ماهی، اولین مجموعه‌ای است که بجای فعالیت یک طرفه و یا یک گروه، اقدام به گردآوری گروه‌های تجاری مختلف در حوزه‌های واردات، پرورش، تولید، پخش و نگهداری انواع آبزیان از سراسر ایران کرده است و هم اکنون با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در جهت ارائه با کیفیت ترین محصولات این مجموعه گروه ها به مصرف کنندگان خانگی برای فروش ماهی تازه و بدون مواد شیمیایی و نگهدارنده در ایران است.

 

برای ماهیان دریای شمال و جنوب، تک ماهی فقط از قایق ها و صیادانی خرید می کند که در کمتر از ۱۲ الی ۲۴ ساعت از دریا می آیند، و بلافاصله اقدام به آماده سازی و فرآوری ماهی بر اساس درخواست شما و ارسال آن به درب منزل می‌کند، تا مطمئن شوید تازه ترین غذاهای دریایی را دریافت می کنید

 

توجه داشته باشید که تمام صید ها چه دریایی و چه پرورشی بعد از ثبت سفارش شما، و بر اساس سفارش های جمع شده صورت می‌گیرد و این بدین معناست که تازه ترین حالت ممکن ماهی به دست شما میرسد.

ما با قطع کردن واسطه ها میان پرورش دهندگان، ماهیگیران و مصرف کنندگان با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهیم. اما توجه داشته باشید که همیشه کیفیت آبزیان برای ما بالاترین استاندارد انتخاب می‌باشد، در نتیجه همیشه قیمت ها محصولات تک ماهی را فقط با محصولات درجه یک هم تراز خود، مقایسه کنید.

 

تک ماهی ۱۰۰٪ تضمین می کنیم که ماهی ها بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده برای شما ارسال می‌شوند و آزمایش های دقیق برای بررسی نمونه های ماهی انجام می شود.

برخی از بهترین ماهی های ما ماهی (قلاب) هستند که به روش سنتی با قلاب ماهی گیری توسط ماهیگیر صید شده اند که از لحاظ طعم بسیار بهتر از ماهی هایی هستند که با تور صید می شوند.

 

از ویژگی های تک ماهی میشه به موارد زیر اشاره کرد:
  • ماهی های پرورشی را فقط از مراکزی که محصولات صادراتی پرورش می‌دهند تهیه می‌کنیم.
  • ماهی سالمون رو مستقیما از نروژ وارد و با پایین ترین قیمت بازار عرضه می‌کنیم
  • تمام ماهیان خوراکی سراسر کشور رو چه پرورشی و چه دریایی عرضه می‌کنیم.
  • ماهی و سایز آبزیان جنوب را به طور مستقیم از ماهیگیران خرید می‌کنیم
  • فقط با کیفیت ترین و تازه ترین ماهی را برای شما ارسال می‌کنیم
  • ضمات بی چون و چرای بازگشت محصول داریم.
  • ارسال سریع،کمتر از ۴۸ ساعت
  • ارسال رایگان

 

داستان “ چرا ماهی خریدن هنر می‌خواد!؟ ” را بررسی کنید تا دریابید که چقدر سخت است ماهی های تازه را در اکثر شهرهای ایران بدست آورید.

 

اهمیت مصرف ماهی

با افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت استفاده از غذاهای سالم و ارگانیک و با توجه به این که محصولات دریایی از جمله سالم ترین غذاهای دنیا هستند و ارزش غذایی بسیار بالایی دارند که به دلیل اینکه تمامی غذاهای دریایی منبع بسیار مهم امگا۳ و پروتئین با کیفیت هستند و باعث پیشگیری از سرطان، بیماری های قلبی عروقی و بسیاری از بیماری های دیگر می شود.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) مصرف هفته ای دو بار محصولات دریایی را توصیه کرده است.

 

چه مشکلاتی وجود دارد؟

اکثر مردم با خواص ماهی و میگو آشنا هستند و دوست دارند آن را در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهند اما با این وجود سرانه مصرف غذای دریایی در کشور ما نصف متوسط مصرف جهانی می باشد که دلیل آن، وجود فاصله ای است که بسیاری از شهرهای ایران از دریا دارند، دسترسی مردم ایران به محصولات دریایی تازه و سالم بسیار سخت و حتی در برخی از شهرها غیر ممکن است. و دیگر مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد عدم شناخت کامل از انواع مختلف محصولات دریایی و یا روش های پخت این محصولات است.

 

و علاوه بر تمام این موارد، گسترش شیادی و فروش ماهی شیمیایی (جهت آشنایی با ماهی شیمیایی به صفحه ” چرا ماهی خریدن هنر میخواد!؟” مراجعه شود) به همراه قیمت های غیرمنصفانه، باعث فاصله بیشتر ماهی از سبد غذایی مردم شده است.

 

ماموریت تک ماهی در حل مشکل

فروشگاه اینترنتی تک ماهی با ماموریت ایجاد دسترسی آسان، سریع و بهداشتی به محصولات دریایی تازه وارداتی و موجود در ایران، همراه با آموزش های لازم در زمینه ی پخت و نگه داری محصولات دریایی، در نتیجه افزایش سرانه‌ی مصرف غذای دریایی در ایران تشکیل شده است.

 

مجوز ها و افتخارات تک ماهی

گروه‌های تجاری تک ماهی دارای نماد اعتماد الکترونیک و تمامی مجوزهای مربوطه از مراجع ذی ربط ایران و نروژ می باشد.

از آنجایی که عمده اعضای گروه تجاری تک ماهی از صادرکنندگان برتر کشور هستند، باعث خرسندی است به اطلاع برسانیم، محصولات عمده این مجموعه به کشورهای روسیه، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، کویت، قطر، عمان و بحرین صادر می‌گردد.

باعث افتخار است که تا کنون توانسته ایم با ارائه ی محصول تازه و با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم و هزاران مشتری در سراسر کشور عزیزمان ایران از خدمات گروه تجاری تک ماهی استفاده می کنند.