هدف تک ماهی تهیه و ارسال  ماهی و میگو تازه و با کیفیت می باشد. از این رو تمامی محصولات از  صید روز و پس از سفارش گذاری تامین و ارسال می گردد. هموطنان عزیز هر روز می توانند به راحتی از فروشگاه ماهی و میگو مورد نظر را خریداری نمایند.

 

پس از انتخاب نوع ماهی و میگو، تعیین میزان مورد نیاز، تکمیل اطلاعات نظیر شماره تلفن و آدرس (یا وارد شدن به حساب کاربریتان)؛ می توانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین وجه را بپردازید و کد رهگیری سفارشتان را دریافت نمایید.

 

پس از تایید سفارش، سفارش به بخش تامین محصول فروشگاه ارسال می شود، پس از تهیه محصولات مورد نظر بسته بندی شده و نهایتا به آدرس خریدار ارسال می شود.

 

نکات قابل توجه

محصولات بر اساس شهر مقصد به سه روش ارسال می شوند اتوبوس، هواپیما

در حال حاضر سفارشات آبزیان شهر تهران با پیک مخصوص (دارای باکس یخ) درب منزل تحویل می‌شود.

سفارشات سایر شهرها با اتوبوس یا هواپیما (بر اساس امکان و خواست مشتری) به ترمینال آن شهر ارسال می شود و مشتری در آنجا میتواند سفارش خود را دریافت نماید.

 

در شهر تهران شما می توانید هر میزان از میگو و ماهی خرید کنید. سفارشات بالای “۹۰۰ هزارتومان و ۴ کیلوگرم ” به صورت رایگان ارسال می گردد و سفارشات کمتر از این مقدار مبلغ ۴۵ هزار تومان هزینه ارسال و بسته بندی به سبد خرید شما افزوده می شود.

هزینه ارسال سفارشات سایر شهرها و شهرستان ها بصورت پس کرایه و در زمان تحویل محاسبه و دریافت می‌گردد.

 

خریدهای بالای ۱۰۰ کیلوگرم عمده محسوب می شوند. قیمت در این روش توافقی است و به صورت مذاکره تلفنی و یا حضوری در محل دفتر تک ماهی تعیین می گردد.

 

انواع روش‌های پرداخت را می‌توانید در صفحه “روش‌های پرداخت” مشاهده بفرمایید.

 

ارسال با هواپیما:

ماهی و میگو تازه به درخواست مشتری پاک می شود در کیسه های زیپ دار به صورت کاملا تازه و بهداشتی بسته بندی و ارسال می شود و در کمترین زمان ممکن محصول درب منزل مشتری تحویل داده می شود(در سایر شهرها تحویل در باربری فرودگاه می‌باشد).

 

ارسال با قطار و اتوبوس:

ماهی و میگو تازه به درخواست مشتری پاک می شود و در کیسه های زیپ دار بسته بندی می شود  و در یونولیت با لایه های یخ پوشانده می شوند. بعد از هر لایه یخ یک ردیف محصول قرار می گیرد. لایه زیرین و بالاترین لایه با یخ پوشانده شده اند. بسته بندی مناسب قادر است تا ۷۲ ساعت محصول را با کیفیت اولیه حفظ کند.

 

توجه : مشتریانی که تحول سفارش هایشان توسط باربری انجام میگیرد، در زمان تحویل حتما باید کارت ملی خود را جهت دریافت بار همراه داشته باشند.