اولین هدف گروه تجاری تک ماهی رضایت مشتریان است.

به همین منظور ما سیاست بازگشت و باز پرداخت را در نظر گرفته‌ایم که این حق را به همه مشتریان می دهد، که به هر دلیلی اگر از کیفیت و طراوت محصول خریداری شده و یا از خدمات ما راضی نبودند محصول را همان روز و یا در یک دوره ۲۴ ساعته پس از دریافت محصول به تک ماهی بازگشت دهند.

برای امور مربوط به کیفیت محصول، مشتری می تواند محصول را بازگشت دهد و از همان محصول در صورت موجود بودن برای مشتری ارسال می شود و اگر مشتری تمایلی برای دریافت مجدد محصول نداشته باشد وجه پرداختی به تک ماهی بابت محصول به مشتری باز پرداخت خواهد شد.

در صورت تمایل مشتری، وجه مربوطه میتوانید به اعتبار حساب مشتری افزوده شود.

مدت زمان لازم جهت واریز وجه مشتری، بعد از دریافت محصول توسط تک ماهی، ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری می‌باشد.

 

نکات قابل توجه در برگشت محصول:

  • محصولاتی که طبق درخواست مشتری از شکل اولیه خود خارج شوند از نظر بهداشتی قابل برگشت نیستند (مثلا وقتی یک ماهی سفارش بدهید، قابل برگشت است اما اگر ماهی برای شما فیله یا استیکی و یا به هرطریق دیگری پاک و خرد بشود، دیگر قابل برگشت نیست)
  • از آنجایی که محصولات دریایی تازه نیاز به نگهداری در دمای ۰ تا ۲ درجه دارند، در صورتی که قصد مرجوع کردن محصول را دارید، باید تا زمان مراجعه پیک مجموعه، محصول در یخچال نگهداری شود.
  • محصولات منجمد به علت ممنوعیت‌های بهداشتی، قابلیت مرجوع ندارند.

 

حق تصمیم گیری برای تغییر/برداشت سیاست بازگشت و باز پرداخت در هر زمان و بدون اطلاع قبلی برای شرکت محفوظ می باشد